Salam Aidilfitri!!

13 May 2021


"Gemersik takbir mengundang sayu

Di pagi indah hari mulia 

Raya tahun ni sungguh lah pilu 

Tanpa keluarga sanak saudara"


Assalamualaikum, buat sahabat-sahabat blogger Syu, di kesempatan ni Syu nak menyusun sepuluh jari untuk memohon kemaafan andai sepanjang Syu berblogger ni ada terbuat korang terguris hati. Almaklum lah ada masa dan ketika tangan ni macam keyboard warrior jugak😂. Taip tekan mana dan jer.

By the way, pada mak abah & adik-adik kat kampung akak mintak maaf sangat-sangat...raya ni tak dapat balik beraya sama-sama😢. Harap lepas pandemik ni reda dapat la hendaknyer berkumpul macam biasa. Sedih tau kalau tiap-tiap tahun raya macam ni. Apa-apa pun "SELAMAT HARI RAYA" diucapkan.😁Terimalah Air Mata Syawal dari TokTi...jangan marah aaaaa...

AMARAN KERAS : Tak nak berjurai air mata mohon tutup telinga 😂!!



Lindungi diri, Patuhi SOP & Selamat Hari Raya Aidilfitri!!


Comments

  1. Selamat hari raya kak syu dan keluarga! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya jugak Tiqah maaf zahir & batin.Kak Syu ada buat contest raya.Kalau ada kelapangan jemputlah join😉.

      Delete
  2. Selamat Hari Raya Syu. Maaf zahir batin.
    Alahaii memang sayu dengar lagu ni.huhu

    ReplyDelete